Surprizbebek1 Bebeğim sağdığım sütü biberondan içmiyor. Lansinoh biberon kullanıyorum, biberondan mı acaba 🤔 ilk bebeğim gayet güzel içmişti bununla
Cosimaniehaus Surprizbebek1 hiç mi ağzına alıp denemiyor? Ben de arada sağdığım sütü lansinoh ile veriyorum. Numarasına dikkat etmemişim hızlı akış almışım çok iyi içmiyor.
dilaradoyan Surprizbebek1 farklı bir şeyle vermeyi deneyim. Kaşık biberon olur, şırınga olur. Belki biberonu istemiyordur
Surprizbebek1 Cosimaniehaus ağzını açıyor ama biberonu emiyor hiç, akan bir iki damla sütü de tükürüyor
Cosimaniehaus Surprizbebek1 biberon reddi yapıyor demekki. Bazı bebekler her biberonu tutmuyormuş. Bazı çocuklar eczaneden alınan herhangi bir biberonu bile tutuyor:) başka bir marka deneyin olmazsa. Ben kaşıkla veriyorum bazen biberonu da tutmayınca. Bazen huysuzlanıp emmiyor.