miraclenaz Merhaba sevgili anne adayları ve anneler.. 4-5. Haftadayım ancak vajinamda ağrı ve zonklama var. Bazen de şiddetli olabiliyor. Bu normal mi? Lütfen yardımcı olun…
Gulcin_krl miraclenaz bu haftalar da normal değil canım istersen bir doktoruna danış fakat yerleşme aşamasında olduğu için normal de karşılanabilir
Merry_ miraclenaz normal canım rahim büyüyor onun için bide yerleşme aşaması kan gelmediği sürece normal
miraclenaz Teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🙏 Bazıları hiç normal olmadığını söylüyor bilemiyorum açıkçası bazen gün boyu devam ediyor.
miraclenaz Hepinize cevaplarınız için çoook teşekkür ederim. Allah razı olsun😍 Peki sizlerin de gün boyu sürebiliyor muydu ?
Berrakk39999 miraclenaz 4+2 yim gün boyu aralıklarla devam etti benim de bugün endişelendim ama normal sanırım herkes öyle yazmış