Ben de 11.haftamdayken geçtiğimiz hafta bir anda çok şiddetli bir kanamam başladı , direkt acile gittik o gece progestan iğne, ağızdan progestan şeklinde tedaviye başlayıp yatış verdiler. 4 gece hastanede yattım , gerçekten çok korkunçtu. Tedavi sonrası kanama durdu , bebek sağlıklı dendi. Bugün tekrar damla şeklinde kanama oldu , sabah kontrolüm var inşallah aktif bir kanama değildir. Sizler de korkmayın , insan düşük yapıyorum zannediyor ama her kanama hemen düşük demek değilmiş. İnşallah geçer gider sağlıkla kavuşuruz hepimiz.🙏🏻