Bende bugün 39. haftadayım geçen hafta çatı muayenesi oldum açılma yoktu bebek kanalda değil ama rahim duvarında incelme var dediler sancı çıktı nstde 80-100 3-4 defa ben o kadar hissetmiyorum ama adet olacakmışım gibi ara ara sancı giriyor o kadar her şeyi denemeye devam ediyorum çokta ümitsizliğe kapılmayalım arkadaşım 40+3 te doğum yaptı bi diğer arkadaşım da 41+1 de suni sancıyla doğum yaptı bende olumsuzu düşünüyorum hep maalesef ama stres yapmamaya çalışıyorum bi şekilde doğacak bu çocuk artık