Oyku_hamza büyüdüğü için yerleşme ağrısı da olabilir enfeksiyon da.. benim o haftalarda sag tarafımda cok siddetli ağrıyla acile gece zor atmıştım kendimi az az baslamis bianda kitlenmistim yuruyemedim bile cok yüksek enfeksiyon ve bakteri çıktı. Siz yine kendinizi takip edin idrarda koku akinti bazen belirtide olmayabiliyor suyu cok icin, akliniza takilirsa sağlık ocaginda idrar ve kandanda baktirabilirsiniz