Ela3466 Kızlaaar 9+4 günlük hamileyim yüzümde 4 haftadır sivilceler dolu bu 2. Gebeliğim oğlumda hiç böyle değildi cinsiyeti belli değil henüz sivilceler için tavsiyesi olann var mı birde başına gelip kız mı erkek mi?
Tugba_turk46 Ela3466 aynıııı sorunun cevabını bende merak ediyorum oğlumda bir tane sivilce yoktu bu gebeliğimde yüzüm tarla oldu ve işin diğer kötü tarafı 16. Haftamıza giricez henüz cinsiyetimizide öğrenemedk çok nazlı utanç bir bebeğim olacak göstermiyor bir türlü 😂
Feslegenci Ela3466 bence alakası yok benim kızım olacak gören herkes senin erkek kesin diyordu yüzümde sivilce falanda çıkmadı çokta güzelleşti dolgunlaştı suratım gören herkes erkek dedi ama kız çıktı
Dfnsyn Ela3466 kız bebeğe hamileyim, ilk gebeliğim. Dediğiniz haftalarda yüzümde sivilcelenme çok yaşadım 🙈
happyprincess_06 Ela3466 bende de hamilelegimin başlarında cok sivilcelenme oldu çenem omzum kollarim. Bu cinsiyetle alakalımıdır bilmiyorum ama bizimkide kız ☺️
Ela3466 happyprincess_06 benim yanaklarım tamamen sivilce ya nefret ettim 😂ama o sağlıkli olsun yeter
myangelson Ela3466 ilk oğluma hamileyken hiç böyle sivilce sıkıntım olmadı ama bu oğlumda çok fazla sivilce sorunum oluyor ve iltihaplı aciyorlar 🥴
myangelson Ela3466 sağ sol ile alakası yok ya her zaman olduğu gibi bunda da çok değişken bir durum 🥲
Hryedz Deletedmom_3 Ela3466 1. Erkekte yuzum guzellestı saclarım gurlestı vs ama 2. Erkekte yuzum leke sıvılce oldu ve saclarım dokuldu😂 napsam sıvılceler gecmedı 30 lu haftalarda hormonlar duzene gırınce kendılıgınden duzeldı