Mina123 Kızlar eltim beş aydır doğum yapmış test yaptı sizce gebe mi yoksa hormon mu yüksek gölge var ve kafayı yicek
Esma006 Mina123 bende bu test ile yapmıştım var gibi adet gecikmesi var mı yarın hastaneye gidicem dua edin 😘
ayssss1 Mina123 kan vermeden bilemezsiniz hamile olabilir de olmayabilirde süt korur gibi bir durum olmuyor şuan en sağlıklısı beta baktırmanız doğumun üzerinden 5 ay geçmiş