Fatmadali yeni_anne2 aşırı gereksiz pahalı geldi bana ya o yüzden etiket yaptırdım çikolatayı ayrı alıcam.. kardeşimin istemesinden cam çikolata kutusu var onun içine koycam :) 60 adet çikolataya 2.500 tl demişlerdi 72 adet 540 tl ye mal oldu böyle ☺️
myangelson yeni_anne2 ben toplu olarak alıp üstüne kendim tasarım yapıp çıktı alıp yapistirmayi düşünüyorum. Bir de cam kutu alacağım tamam 😅 Ama hastanede değil mevlütte dağıtmak için. Gurbette olduğumuz için hastane ziyareti olmayacak aileler gelir sadece 😅 Mevlütte yapıp dağıtacağım doğumdan 2 ay falan sonra
Rabiul yeni_anne2 ay ben yaptırmıştım Çikolata Atölyesinde ama pek beğenmedim tadını açıkçası herkes çok övmüş ama 🤷🏼♀️ kendim kurabiye yapmıştım size de fikir olsun
yeni_anne2 edagll bendee yapmak istiyorum 100 Tane adet olarak az mıı sizce güzelll kutularında isme özell
Gizemengin35 edagll Bn kendim yapıyorum hem maliyet olarak uyguna geliyo diğer türlü çok gereksiz pahalı bnc madlen çikolata ambalajli aldım üzerine stiker yapstrcm ve şık bir tepsiye dizicem pleksi isim kutuya yapıştırırım oldu ve Bn bu şekilde 350 maliyet ettim diger türlü 1000 den basliyo yiyip çöp atacaklar aynısı sonucda
Tazeanne123456 yeni_anne2 çikolatayı şehrimdeki pastaneden tadarak alıcam çikolatanın adisi hiç yenmiyor etiketi de bastırıp evde kendim yapıştırırım hem daha hesaplı hem daha kaliteli olur
yeni_anne2 Fatmadali canım şuan buldum trendyol da 144 adet 400 tl uygun baya bende ondan alıcam 😊 alanlar baya memnun kalite olarak
yeni_anne2 Bhrdnz martta dogum olucak allahın izniyle siz ne zaman almayı düşünüyorsunuz ne kadar dayanırlar ne zaman almak lazım
ykaya18 Ben isimli kapı süsü, isimli yastık kılıfı, 100 ad özel kutulu isimli çikolata ve 100 ad isimli hediyelik magnet toplamda 3700 e yaptırdım.
Bhrdnz yeni_anne2 hayırlısı olsun inşallah benim doğumum nasipse 20 Kasım’da bende bir iki gün sonra sipariş vermeyi düşünüyorum bence çok erken almamak lazım
Yogurtlupilav yeni_anne2 gıda perakendesinde çalıştığım için biliyorum çikolatanın taze kalması için +4 derecede maksimum 2 ay tutmalısınız. Formu bozulabilir.
yeni_anne2 myangelson benim de söz çikolatamın gold aynalı olanı varr 😁çikolataları alıp etiketleyip oraya koymayı düşünüyorum bizim herkes burda eşimin ailesi benim ailem eş dost gelip giden olur mevlüt de farklı şekilde yaparim 😁
yeni_anne2 Bhrdnz maşallah sizin ki az kalmış Allah saglıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
myangelson yeni_anne2 ben de memlekette yapsaydım dogumu yapardim. Normalde hastane için düşünüyordum sonra dedim hastane ne alaka kimse gelmeyecek ki boşa niye yapayım 😅 ben yastık ve kapı süsünü kendim yapacağım bir tek kendimize anı kalsin diye 3-5 tane magnet yaptırırım belki. Bir de mevlütte dağıtmak için isimli tespih yaptırmak istiyorum çikolata ve tespih yeter dağıtmaya 😅