4 yaşında oğlumun bebeklikte alerjisi vardı bütün besinlere sonra geçti şuan yok . Ama geçen gün kan verdik rutin demir kan b12 ve d vitaminine başladık aynı zamanda hafif alerji çıkmış dedi . Be o gündür de yeşil kaka yapıyordu bugünde ilk kez ishal vitaminlerden olabilir mi yok sa alerjimi anlayamadım sizce