68pembemavi01 Kızımın doğduğu gün ile tekrar aranıza katıldım happy kids’e gitmedim belki sonra giderim😃 uygulama 42. Haftayı doldurunca hesap yapılamadı diyor bende böyle çözüm buldum. Burayı bırakamadım 🤩 @Htccndn 😂
Htccndn 68pembemavi01 Bende burayı bırakıp gidemedim canım vallaha ya şuan bendede hesaplama yapmıyor happy kidsede hiç gidesim yok burası daha güzel 😂