Kızlar BAT 16 geçen ay kimyasal gebelik geçirdim
Bu ayda denedim üstüne çok umutluyum ne zmn test yapmalıyım belirti olarak ara ara sızı giriyor kasıgıma birde yüzüm sivilcelendi belirti mi bu bilmiyorum gecen ayda öyle oldu sadece denk mi geliyor anlayamadım içim içini de yiyor test yapmak için