Nur67 Kızlar dün test yapmıştım herkes var dedi ve bu çizgiler anında çıktı hemen buraya attım fotoğraftan daha çok gözle görülür çizgiler bir de 1 haftadır çok yoğun akıntım var adetim de 3 gün geçti. Kasıklarım her an adet olacakmışım gibi ağrıyor sürekli sonra duruyor. Bugün kan verdim total hcg 1.3 çıktı yani hiç bi zaman böyle silik çizgi görmemiştim lh da yüksek çıkınca herhalde var dedik.. nasip değilmiş testlerimi aşağıya bırakıyorum hemen çekmiştim zaten buraya atmak için 🙂↕️ testlere güvenimiz kalmadı artık. Hala da adet olamadım. Doktor silik çizgi gördüysen kanda da çıkabilir ama çok düşük çıkar dedi sonuc için gittiğimde de normalde 0.lı çıkar böyle ihtimal vermiyorum ama yükselme durumu olan hastalar da oldu dedi 1 hafta sonra tekrarlayın eğer adet olmazsanız dedi yükseleceğini sanmıyorum zaten negatif yani daha ne olsunn🥺 [ https://mutluresim.com/images/2024/11/10/1ArqVu.jpeg](https://)
Mucizeem__ Nur67 ben de dünden beri postlarini okuyorum takipte ettim üzülme belki daha zamanı değildir yada ne bilim değerin yükselebilir de hem daha çok yeni evlisin 1 yıl zaten Doktorlar kendileri diyor deneyin. çünkü bende aynı durumdan muzdaribim boşver takma valla ben artık bosverdim illa bir gün olucak ama bugün olsun diye de diretmek yakışmıyor bize 🫂❤️🌺
Asyarslan60 Nur67 bende seninle birlikte heyecanlanmıştım sevinmiştim ama bekle bakalım bi haftaya tekrar kan ver rabbiiimm en güzelini en hayırlısını kolaylıkla en kısa zamanda nasip etsin canım ,güzel haberlerini okuruz inşallah burada🌸
huysuz__ Nur67 ya umut vermek gibi olmasın ama kanda negatif testte pozitif olan gebelikler oluyo, burda denk gelmiştim bi kaç kez. Yine bir hafta daha bekleyin emin olmak için, bian önce Rabbim nasip etsin inşallah sıkmayın canınızı ❤️
Nur67 O kadar çok güzel yorumlar attınız ki hepiniz benimle o hevesii yaşadınız çok teşekkür ederim dostlarımm 🩷
GirlandBoy_Mom Nur67 seninle berber çok heveslendim bende uzun zamandır ne kadar istediğini de biliyorum dua ettim hep sana ama çok şaşırdım sonucuna normalde 0 lı değerler çıkıyor bende kaç kere verdim benim içimden geçen bence yükselicek değerin kuzum ama kendini üzme sakın zamanı var demekki 🌸🩷
Nur67 Mucizeem__ ahh canım evet çok haklısın ama işte bizde bir umut diyoruz en azından çizgi çıkmasa insan yine o an üzülür bırakır dün geceden beri var mı yok mı acaba diye diye sabaha kadar uykumdan uyandım sürekli uyuyamadım.. Rabbim ne zaman nasip ederse ozaman olur umarım en kısa sürede burada isteyen herkese nasip olur gerçekten sürekli dua ediyorum hepimize 🩷🫂 yükseleceğini sanmıyorum bakalım 1 haftaya adet olmazsan doktorum gel bende bakıcam dedi. Nasip kısmet
Mucizeem__ Mucizeem__ inşallah hayırlısı olsun da sende üzülme gerçi kafaya takilmicak gibi değil ama kaç kişi dyor boşverince oldu falan belki bizimde öyle olur 😅👶
Nur67 Asyarslan60 hiç umudum yok ya bu değerle hadi 3üzeri çıksaydı derdim belki yükselir ama 1.3 🥺 nasip ya hep beraber heyecan yapmıştık oysa ki 🌸
Asyarslan60 Nur67 daha bitmedi dur bakalımmm Yumurtlama var testin pik sen değerlendir gerisi rabbimden💕🫠
Nur67 huysuz__ inşallah Allah nasip ederse olur etmezse de artık ne zaman nasibimizde varsa 🌸 evet adet olamazsam gideceğim zaten ama adet olacakmışım gibi de ağrım var normalde bu ağrı olursa gün içinde hemen adrt olurum çok stresli bi durum oldu
Nur67 GirlandBoy_Mom çok sağol canım benim 🩷 sizinle burada olmak benim için çok güzel gerçekten. Umarım 🫂 ne zaman nasibimizde varsa ozaman olur inşallah 💓
GirlandBoy_Mom Nur67 tabikide canım allahım bahtını yolunu güzel eylesin inşallah tüm güzellikler seni bulsun 🤲 tedaviye gerek kalmadan en yakın zamanda mucizen seni bulsun 🩷🩷