dika umuut inşAllah tevekkül et Allah’a inşAllah hayırlısı ile olur bende 8 ay önce kaybettim tekrar hamile kaldım bebeğin gelişimi için dedim yumurtayı doktor bana demişti bebeğin için her gün bir tane ye diye inşAllah sağlıkla kucağına alırsın