candan95 evet beklediler ben yurtdışında yaşıyorum ve burda acil bir durum olmadıkca sezeryana pek almıyorlar
Benim acılmam cok yavaş ilerledi ve ilk doğumda normalmiş, suyumda gelmişdi 24 saate kadar yolum vardı yani 24 saaten sonra hala doğurmamış olsaydım belki sezeryana alırlardı suyum geldiği icin
Şimdi yine normal olucak ve kendimde öyle istiyorum evet zor ama imkansız değil, dayanılmıcak gibi olsa kimse 2. Cocuğu yapmazdı değilmi ? İnsan cektiği tüm acıları unutuyor, eşimde tüm sürecte yanımdaydı doğum anına kadar bence cok güzel birşey ☺️2. Doğumlar daha hızlı oluyo diyorlar umarım bendede öyle olur ablam ikinciyi yarım saate doğurmuşdu 4kilo üstü bir bebekdi,darısı başıma 😁