Kızlar ben yumurta büyütme ilacı kullandım sonrasında yeterince büyümüş ise doktor çatlatma ipnesi vuracağız demişti. Neyse ben elimdeki ovuls kullandım baktım bi yandan silikti onlar çok silik değillerdi ama pik görünmüyodu yani neyse doktora randevuya gittik iğne için bakcaktı doktor muayede çok güzel yumurtan kendiliğinden çatlamıi dedi. Benim merak ettiğim yumurta döllenmeye hazırsamı çatlıyo yoksa büyümeden çatlayabiliyomı ovulaayonlar silikti ya ondan kafam karıştı o duruma