Merhaba. 15+3 haftalık hamileyim. 2 gündür bir kıpırdanmalar oluyor sanki 🙈 ilk gebeliğim daha çok erken olduğunun farkındayım ama belki yaşayan vardır. Bu hissi daha önce hiç yaşamadığım için bilmiyorum tabi ki ama tarif etmem gerekirse sanki içimde bir şey kanat çırpıyor gibi hissediyorum 😊 boyum 1.73 ve 50 kilo ile hamile kaldım yani zayıf olmam etkili midir sizce?