Brgmde Kızlar ben aşırı rahat ediyorm ya zsten sırt ağrılarm başladı sırt üstü yatmayı sevyorm ama zararlımı
Nurtanesi89 Brgmde yatabilrsin canım. Nasıl rahat edersen kan akışın için sol tarafına da yat ara ara. Ben her tarafa dönüp yatıyorum 🤭 25. Haftamdayım bende seninle aynı bel ağrın var mı? Bende de beş ağrısı var yaa…
2prens1prenses__ Brgmde bende 25+3 ben sırt üstü uzanırken daha rahatım hep merak ediyordum burda bekleyim bari
Asdfg2113 Brgmde sol tarafı öneriyolar ama doltoruma sorduğumda istediğin gibi yat zatrn bebek rahatsız olduğunda kıpırdamasıyla vs belli eder rahat edemessin dedi sol tarafıma yatıyorum genelde ama çok rahatsız olursam donuyorum istediğim yere zorlamıyorum kendımı
Semyil Brgmde 10 dakikayı geçmediği sürece problem olmaz canım dinlenmek için 10 dk sırt üstü yat sonra soluna dön
senanurtn Bu haftalarda artik bebis buyuyor ve rahme giden damarlara baski yapabiliyor sirt ustu yatildiginda, benim bildigim kisa sureli sorun degil ama gece boyu sirt ustu yatmak problem
kindacute Brgmde bu konuda kesin bir şey yok. Evet yan yatmak kan ve oksijen akışı için daha verimli ama sürekli öyle yatamayabiliriz her zaman. Geçenlerde bir doktoru dinledim ve dediğine göre vücut öncelikle bebeği korumaya alıyor. Ona giden oksijen azalmadan önce sen fenalaşmaya başlarsın zaten. Sen rahatsan bebeğin de rahattır.
Busrra06_ 32+5 haftaligin sirt üstü yatmayı çok seviyorum gece de istemsizce sirt üstü yatıyorum genelde eşim uyarıyor veya lavaboya gitmek için uyandığımda fark ediyorum rahatsız olmuyorum. İlk başta sol tarafa dönüp yatıyorum ama uyurken sirt üstü yatiyormusum bence çok da kasmamak lazim rahatsız olursanız uyanırsıniz zaten
sevgi_bidak Busrra06_ bişey sormak istiyorum 24 haftalığım şu an karnıma ara ara ağrı sancı giriyor normal mi acaba acile gitmem gerekiyor mu
fatsfats-92 Bende 25 haftalığım canm. Bende sol göğüs altında ağrı batma çok oluyor sende oluyor mu asla soluma yatamıyorum mecbur ya sağ yada sırt üstü yatıyorum vala neden oluyor endişe de ediyorum 😖
crescent___ fatsfats-92 çok iyi denk geldi aynı ağrıyı yaşıyorum 23 haftalık, sağda yok ama solda batmalı ağrıdan mahvoluyorum sırt üstü biraz hafifliyor :/ siz sebebini biliyor musunuz
Rmys0 fatsfats-92 bende de sag tarafımda var gece yattıgımda sagıma döndügümde daha cok gectimi sizin nasılsınız
fatsfats-92 crescent___ Bilmiyorum ama bebek mi yoksa başka bi problem mi endişe ediyorum artık 😔 Sizinde mi aynı hiç geçmiyor iki haftadır nerdeyse
Busrra06_ sevgi_bidak çok mu ayakta kalıyorsunuz gün içinde yoruyor musunuz kendinizi. Benim o haftalarda çok ayakta kaldığımda ağrılarım oluyordu. Ama normal dikkat ettiğiniz halde oluyorsa bi doktorla görüşün isterseniz çünkü her vücut gebelik farklı oluyor yanlış yönlendirmek istemem
Minnaksever Brgmde ben geçen hafta yatamamaya başladım 27 haftalığım.doktorum.bebegi rahatsız edeceği zaman zaten önce seni rahatsız eder demişti şimdi tikaniyorum sırt üstü dönünce
crescent___ fatsfats-92 benimde 1 haftdır var, bazen var bazen yok ama özellikle yatınca vuruyor, bide aşırı karın sertleşmem var bazende sancı, ama daha birkaç gün önce kontrolde doktor iyi herşey dedi çok kararsızım acile gidip gitmemek konusunda
fatsfats-92 crescent___ Benim bi kaç gün sonra kontrolüm var doktora soracam bakalım ne diyecek. Çok dayanılmaz bi ağrın varsa git canm benimde ağrım var ama ara ara hafifliyor bide araştırdım hep normal diyor.
crescent___ fatsfats-92 size zahmet sorunca günceller misiniz? Benimde dayanılır ve ara ara diye gitmedim ama size belki risk derse bende kalkar giderm bi :/ ama tabii inşallah iyi der normal der sağlıklı olur tüm süreç🙏🏻
fairytale_ Brgmde ınstgramda bır doktorun video karsıma cıkmıstı ıstedıgınız sekıl yatabılırsınız dıyordu zaten bır zaman sonra bedenınız rahat edemeyıp kendısı pozisyonunu degıstırıyor 33. Haftadayım sırt üstü yatıyorumm ara ara sag solda yapıyorum
fatsfats-92 crescent___ Susuzluktan bile kaynaklanabilir suyu bol bol için sizde inşallah yazarım buraya 🙏
Rabia-T 30.haftanın içindeyim gece bazen uyanıyorum ve kendimi sırt üstü uzanmış buluyorum. Çok takılmamak lazım bence nasıl rahat ederseniz o şekilde. Sonra hemen soluma ya da sağıma dönüyorum ama gece uyurken ne kadar süre öyle yatıyorum emin değilim 😁 bu arada hamilelikten önce kendimi hiç sırt üstü yatar pozisyonda bulmazdım şimdi karnımda büyüyünce hacıyatmaz gibi devriliyorum büyük ihtimal o tarafa bu tarafa 😄