Merhaba sevgili anneler, 13 haftalık hamileyim son 1 haftadır özellikle konuşunca yada yemek yiyince hızlı nefes alışverişim oluyor birazda çarpıntım var gibi normal hayatta bi problemim yoktu nefes ile ilgili, normalmi bu durum yaşayan varmı aranızda