isimsizdir evi siz yaptırıyorsanız avizesiz yaptırın yani ledler olsun tavanın kenarında asma tavan, ortada avize yeri olmasın yoksa oraya sadece ampul takmak çok cirkin goruntu bence sonuçta kendi evinizmis kira değil. Eğer bütçe yoksa uygun fiyatlı avizelerde var binlerce tlye avuze almak şart değil. Ama avizesiz sadece ampul hoş durmaz benim fikrim