Merhaba 7 aydır gebelik istiyoruz daha oluşmadı 2 aydır da adet gecikmelerim oluyor doktora gittiğimde pcos dedi bu ay 32 gün gecikti adetim 5 gündür duphaston kullanıyorum ama hiç olucak gibi de değilim doktor 1 hafta kullan bırak dedi kullanıp da sonrasında hala adet olmayan var mı?