Kubis42 Kızlar merhaba doğum yapalı 3 hafta oldu lohusalık daha bitmedi normalde sarı sıvı gibi bişey gelirdi ama bugün adet başlangıcı gibi bı kırmızı kan geldi. Acaba normal mı bu durum? Yaşayan var mı?
Hanimvebebisi Ben 34 haftalık doğum yaptım lohusalığımın 35.günü adet oldum çok korkmuştum aşırı kanamalıydı. Yani 40 çıkmadan olabilir dedi doktor