Reshaa Hanımlar mrb bugün sabahtan beri karnım belim bacaklarıma inen sancı var nişan su filan gelmedi dk tutamıyorum çünkü belim kesildiğinde karnım devam ediyo karnımdaki kesilse bacagım devam ediyo nasıl dk tutacam
Deletedmom128 Reshaa Canım ben de pek bilmiyorum. 37 haftalığız ayırt edemiyorum ama doktor sancı sürekli ve ritmik oolursa Doğum sancısıdır demişti. Bir de sırttan bele ve kasığa doğru oluyormuş.
Esrammm22 Reshaa eğer geçmeyen bi sancı varsa bi hastaneye gidip nst ye girin derim. Benim de sancılarım oluyo bel ve kasıktan giriyo ama sonrasında geçiyo o yüzden doktorum eğer geçmezse ağrı o zaman gel dedi.