Kızlar merhaba bugün doktora gittik bu damlayı verdi bebeğim o kadar çok ağladı ki doktoru dinleyemedim.
Neyse eczane dedi ki bebek kullansın İçim rahat etmedi doktora yazdım doktor dedi ki ilacın üstünde ne yazıyorsa ona göre ilerleyelim İlacın üstünde de meyve suyuna koyun 6 damla yazıyor. Neyse tekrar aradım eczaneyi böyle böyle dedim bir bebek kullansın dedii biii sen kullan dedi Telefon ondan ona gezdi.
Kullanan var mı ben mi kullanacağım yoksa bebek mi