Emehtapk Kızlar merhaba 2 Kasım cumartesi 1465 10 Kasım Pazar 2839 Artış normal değil di mi kızlar :/
Tugceucar Emehtapk Benim de ilk öğrendiğim 1 kasım 904 tü 10 kasım 17872 doktorum sağlıklı artış olduğunu söyledi doktora gitseniz daha iyi olur sizin için
Guneyinannesi1 Aslaninannesi_ nereden biliyorsun direkt sağlıksız damgası yapıştırıyorsun Dr musun sen
Aslaninannesi_ Guneyinannesi1 hepimiz hamileyiz doktora gittik artışın nasıl olması gerektiğini doktorumuz söyledi ve bilim diye bir şey var dimi Doktor değilim ama Matematik öğretmeniyim %50 oranda artışı hesaplayabiliyorum hatta bunu hesaplamak için öğretmen de olmaya gerek yok 8 gün geçmiş 7400 küsür olması gereken değer 2800 de kalmış nedir bu siz söyleyin bakalım bilelim ??
Mervevebebegi15 Emehtapk merhaba doktorunuz kese vs gördü mü neden bu kadar ara bekleyip bta baktınız kese görmediğiniz için mi aynı yerde verdiyseniz az artmış maalesef kimyasal vs olabilir tekrar görüşün doktorunuzla 🙏🏻🙏🏻
aspenkarmenn Biran önce doktora gidin. Gerçekten az artmış ama değerde yüksek. Dış gebelik olabilir. Değer düşük kalsaydı kimyasal oluyor ama yüksekken olması müdahale gerektirebilir beklemeden doktora gidin lütfen
Emehtapk Aslaninannesi_ cansuk34 sağlık olsun fıstık benim 4. Düşüğüm kan pıhtılaşması sorunu var demek ki üzgünüm
cansuk34 Emehtapk canim benimkide aynıydı 9. Hafta kalbi durdu kürtaj oldum ama inşallah seninki sağlıklı gebelik olur 🌸💕
cansuk34 Emehtapk doktor 3.den sonra araştırıyor normalde genetik test veya pıhtılaşma testi yaptırdınizmi. Diğer 3 dusukte beta HCG bu sekilde mi artiyordu cnm
Emehtapk cansuk34 araştırmadı fıstık bi tane iğnesiz coraspinle oğlum var belki de ondan araştırmadı yaşım var fıstık benim 43 yaşındayım :/