Glcdmrdmr Kızlar 36 .Haftam Doldu bugün ve Bir çok Gebenin Korktuğu Çatı Muayenesi Oldum. Doğum katına kalbim çarparak girdim endişe, korku herşey vardı sonra ebemi gördüm 😆 Beni sicak karşıladı yaşlı bir Ebe Gel kızım hadi bakalım altındakileri çıkar ve hiç kendini kasma korkma dedi çatala çıktım üzerime bir bez örttü eline eldiveni takıp tendürdiyot döktü 5 6 saniye felan sürdü sürmedi acı olmadi hafif kuruluk oldu ama ağrı vs. Hissetmedim sonra kalktım kendiside sağolsun beni rahatlattı kızlar ebe çok önemli mutlaka doğum öncesi irtibat kurun ince ayrıntısına kadar anlattım ki daha önce tecrübesi olmayıp korkanlar vardır benim gibi rahat olun kızlar çok kısa bir muayene 😊
Krasivyy Glcdmrdmr insanlar neden korkuyor bu çatı muayenesinde hiç biley yokki çok kısa sürüyor acısa bile hemen bitiyor zaten 😂
Ellaynagme Deletedmom667 biliyorum ne icin kullanıldıgını 🤭😬 ama gereklimi catı muayenesinde o kadar hassas bi bolgede ona anlam veremdm
Usakli64 Kizlar daha once hic vajinal muayene olmayanlar mi bu cati muayenesinden korkanlar acaba merak ettim
zge_frdi Usakli64 çatıda iki parmağını sokup acma kapama yapiyor onu bilmeyende korkuyor bende iki kere oldum ikisinde de korktum.çünkü devlette böyle sakinlestirme falan yok cik suraya deyip tek laf etmeden yapiyorlar
Glcdmrdmr Krasivyy Daha önce öyle kötü ve saçma senaryolar yazıp söylüyorlar ki insanlar korkmakta haklı yani bende çok endişelendim ama çok şükür bir sıkıntı yaşamadım inşallah doğumda böyle kolay geçer 😁
AlininAysesii Niye korkulur ki bu çatı muayenesinden... Benim yengem sırf çatı muayenesi olmamak için sezaryen oldu muayene yapılacağı gün 😂😂😂🤦🏼♀️ Çocuk çıkacak oradan yaa relax 😂