Kızlar sorum şu bn 2 ay ağustos ve eylül ayında dogum kontrol hapi kullanipdum bıraktım ve 3 kere korunmasiz iliski oldu acaba hamile kalmismiyimdir 11 gün var adetim sabırsızım test yapsam belli olur mu acaba yoksa adet gününü mu bekliyim normaldede düzensiz olurum hep