yeni_anne2 İlaç kulandıgım için emziremiycem hiç sütüm emilmiyecegı îcin benii ne kadar rahatsızz eder bunun için ne yapmam gerekiyor emilmedikçe kesilir mi kendiliğinden nasıl bir yol izlemem lazım yardımcı olursanız sevinirim 🌸
Almira_ yeni_anne2 sağma yapın bebeği emzirir gibi. Ve bol su için. Emme refleksi yani sağma da sütü arttırır. Sütünüzü arttırmak istiyorsniz düzenli ve sık sağım gerekir. Mesela ilk ay 2 saatte bir, sonra 3 saatte bir vs mutlaka sağım yapin.
Almira_ yeni_anne2 kesilsin istiyorsanız sadece gogusleriniz dolduğunda sağım yapın. Diğer zamanlarda hiç sagmayin zamanla azalıp biter zaten
asyap yeni_anne2 soğuk uygulama yaparsan hemen kesilir ağrıda olmaz hiç buz koyabilirsiniz bi havluya sarıp sağım asla yapmayın sağdıkça devamı gelecektir
yeni_anne2 Almira_ sütü kulanamıycam hiç amaa artmasına ihtiyaçım yok sadece beni rahatsız etsin istemiyorum agrı yapar mııı vs gibisinden
Ozlemcy Merhaba canım eğer hiç emmeyecekse bebeğin ilaç var diye biliyorum sütü kesen doktoruna sor hemde rahatsız etmiyor
asyap yeni_anne2 ben ağrıdıkça uyguluyordum şişip ağrıyınca buz koyuyordum rahatlıyordu iki ya da üç günde kesilir en fazla