Leylaaa_46 10 gün oldu bu gün korse takmaya başladım gün de kaç saat kullanmam lazım . 1 ay boyunca mı kullanıyorsunuz . İlk doğumdan kullanmadım o yüzden bilmiyorum
Nurr_22_22 Leylaaa_46 doğumdan 1 hafta sonra başladım takabildigim kadar taktım gün içinde 2 3 saatte oldu 1 saatte ama faydasını gördüm hem dik durmaya yardımcı oldu hem fazla göbeğim kalmadı
M-Urass_Mom Leylaaa_46 Ben bir gün kullandım açıkçası, çok zorluyor saatlerce takınca. Bunalıyorum hemen. 42. günümdeyim. Bugün hafif spora başladım. Belki tekrar kullanmaya başlarım ama göbek sarkması için çok bir etkisi olduğunu düşünmüyorum
Leylaaa_46 skulentizm ayrem korseden sipariş verdim hem esnek hem kumaşı iyi . Başka yerden aldım esnek değildi çok sertti dikislerimi çok ağrı oldu bu daha iyi oldu
Nurr_22_22 Leylaaa_46 tam 1 ay kullanmadım iç dikislerim de çok acı vardı ama dayanabildiğim yere kadar kullandım
Dlkkdr6431 Bende 1 hafta sonra kullandım, ara sıra çıkarırdım ama 1-2 hafta mi yoksa 1 ay mi hatırlamıyorum onu da doğumdan sonda göbeğim kalmazsın diye taktım doktorlar önermiyordu 🤣