Herkes takmış neyle korunduğuna ama kadin kendi gibi olan birileri varmi diyo ama evlat sahibi olmak çok ama çok güzel bisey rabbim isteyen herkese nasip etsin asla üzülmeyin annelik çok kutsal ve eminimki ikisinede bi şekilde yetersiniz anneler herseyi başarır iyi düşünün iyi olsun