Selcantvsn evet canım bende yaşadım, azdi ama hareketi vardı. Hiç yoktu diyemem. 2 gün sonra duzeldi, eskisinden daha fazla hareketli suan. Doktora muayne sırasında sordum bazen yeri daraldigi zaman olabilir dedi. Evham yapma tatlı bir şeyler yiyip sol yatağına uzan. Uzun süre hareket hissetmezsen doktora git. Kötü dusunme 🌸