Yarın sabah erkenden hastaneye yatışım var.Spinal anestezili doğum yapacağım .ilk tecrübem başka hastanede ,başka doktorla kötü bir hatıra olmuştu yine aynı şeyleri yaşarım diye çok korkuyordum .genel anestezi istedim ama doktorum ona izin vermedi .Dün gece bile stresten heyecandan çok zor uyudum.Bu gece hiç uyuyamam heralde…Dua edin benim için de 🤲Allah hepimize kolay , sağlıklı doğum nasip etsin.🤲Bebek isteyen herkese de en kısa zamanda nasip etsin🤲