Mucizemmm_ 3 ay önce 17 haftalık bebeğimi kalp durması sonucu kaybettim. İlaçla düşük yaptırılıp, doğurdum. Ardından parça kaldığı için kürtaj oldum. 1.5 sene sonra olmuştu.2 regl geçirdim.Geçen ay korunmadık. Yine ararım, ilk çocuğumda geç oldu, düşük yaptığımda geç oldu, bu da geç olur yine diye düşündüm. Ama sanırım hamileyim. Testlerim silik pozitif çıkıyor dünde adet olmam gerekiyordu olmadım. Bu kadar çabuk olabileceğini düşünmüyordum.