Hanımlar uzun zamandır kafamı kurcalayan bir sorun var,
Ben 6 Şubat depremlerinde enkaz altında kaldım ve omurga kemiğim kırıldı
Belime 6 vida takıldı şuan 6 aylık hamileyim
Etrafımdaki herkes normal doğum yapamazsın diyor
Aranızda belinde platin vida falan olupta normal doğuran var mı
Yani herhangi bir sorunla karşılaşır mıyım? Lütfen cevaplarınızı bekliyorum…🥹