nisoom01 kızlar selam nasıl gidiyor hamilelik nasılsınız biz bugün 10+2 olduk mide bulantıları hala devam 🥹
Duygu1881 nisoom01 Sat’a göre 10+4 olduk ❤️ Sürekli uykum var bu yüzden sanırım baş ağrımda var bulantılarım hafif dayanılmıyacak kadar değil ama aşırı başım ağrıdığı zaman mideme vurur hep zaten o zaman kötü. Sol bacağım kasılıyordu magnezyum alıyorum 2 güne geçti şükür 🙏🏻 Birde düşük tehlikem var Progestan kullanıyorum 1 aydır kanamam olmadı çok şükür 🤲🏻 İlk defa bir hamileliğim bu kadar zorladı beni sanki enerjimi özledim umarım 2-3 haftaya geçer bunlar. Uzun oldu sanki 😂 Sizlerde ne var ne yok 👋
Ftrhn nisoom01 9+3 bulantı hissi var özellikle yemekten sonra. 2 gün sonra kontrolüm var çok merak ediyorum. Riskli bir gebeliğim var dua edin 3 üz dün2 bebeğin kalbi durdu şimdi 1 bebekle devam ediyorum inşallah o iyidir benim için önemli bir kontrol lütfen dua edin
nisoom01 Duygu1881 vallahi canım benim bulantım biraz yoğun ya o yüzden hep yatıyorum iş filan yapamıyorum yemeği de kayınvalidem de yiyoruz akşamları ve sabah illaki kusmam oluyor inşallah geçer bulantımız 🙏🏻🫶🏻
Duygu1881 nisoom01 Ay benim oğlumda öyleydi şuan iyiyim ama işte hep uyku yatmak istiyorum valla 10 dk bişey yapıyorsam 10 dk yatıyorum
Vildan8891 Merhabalar 10+3 olduk bulantı sıkıntısı bende de var prilam kullanıyorum şükür baya iyi geliyor bulanmiyor. Halsizlik uyku gibi durumlarda oluyor illaki çok şükür halimize diyelim sonucu güzel çünkü 🥰💖😍
Adaaaax Benim bulantım çok nadir ilerliyor genel anlamda uykum çok oluyo sürekli uyuyorum birde çok birsey yiyemiyorum ben iştahım kesildi benim
nisoom01 Ftrhn allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım benimde bundan önce 2 bebeğimin kalbi durdu bunda da korkuyorum hep allahım inşallah bu sefer mutluluktan ağlatsın bizi🙏🏻
Buserva Ben de 10+1 deyim. Bulantım azaldı diyebilirim ama halsizlik ve uyku hali hala devam ediyor. Bütün hamişlerin Allah yardımcısi olsun zor ama güzel donemlerdeyiz🌸😊
nisoom01 Buserva senin erken azalmış canım maşallah genelde o haftalar daha yoğun diye biliyorum ben umarım benimde azalır ya
Seyda2323 11+1 hâlâ bulantı devam, gaz sorunu afedersiniz sürekli geğirme isteği bazen mide bulantısı yapıyor oda. Halsizlik hâlâ devam ediyor. Enerjim yok yani Hic bişey yapasim yok İnşallah çok kısa sürede geçer bu günlerde
esrac352 Bende bugün 10.haftaya girdim mide bulantısı üst safhada ilkinde de böyleydi bunda daha bi fazla koku hassasiyeti çok fazla her bir kokuya öğürme günler hemen geçse diye bakıyorum en azında şu 3 ayı atlatsak hepimiz hayırlısıyla
Ftrhn nisoom01 inşallah canım yalnız olmadığımı biliyorum. Bizim gibi bir sürü anne var böyle. 1 tane oğlum var çok şükür en büyük neşe kaynağım. Rabbim inşallah yine nasip etsin. İğne kullanıyorum ben siz kullanıyo4 musunuz ? Kaç haftalık oldunuz ?