Daisyy
Arkadaşlar merhaba. 1 haftadır bebeğimin pıt pıtlarını hissediyorum. Bazen sağda bazen solda bazen kasığa doğru hissediyorum. Geçen gün ultrasona girdim sonuç raporunda plasenta sağ lateral yerleşimli yazıyordu. Sadece o an için mi yoksa yer değiştirir mi soramadım kağıdı doktorun yanından çıktıktan sonra aldım çünkü. Ne diyorsunuz bu konuda? Bebek yer değiştirir mi?