Ftm-07 ben şu an 13. Haftalığım.
Bence iyi ettiniz benimde ilkinde öyle oldu gibi gittiğim var dedi biri yok dedi biri var ama dikişe gerek yok dedi sonra da olan oldu maalesef çocuğumu kaybettim. Allahım sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayın nasip etsin inşallah