B_nur11 en başından stres yapmamamız lazım. Ben çok inanıyorum ki stres doğumda çok büyük bir etken. Doğrucagim güne kadar doğumu aklımdan çıkarmıştım ciddi almıyordum doğurmayı ne zaman gelirse gelsin kafasındaydım nasıl olursa olsun kafasındaydım. Şimdi diyorum iyi ki de öyle yapmışım kendimi stres altına sokmadan ilerlemişim Ben doğum başlasın diye hiçbir şey yapmamıştım tamamen akışına bırakmıştım. Benim kız gelmedi suni sancı ile doğum yaptım 4,5 saatte doğurdum. Dediğim gibi bu konuda benim görüşüm annenin ruh hali nasılsa doğumda çoğunlukla öyle geçiyor.