Nur67 Kızlar doktor 1.30-2 saate anca benm sisteme düşer sen e nabızdan daha gec görürsün dedi ben saat 10 da kan verdim 11 de bu sonuc çıkmış gebelik yok değil mi nasıl olur ya 
umutluanneadayi Nur67 umudunu kaybetme ne olursa olsun ben tam tüp bebeğe başlamayı kafaya koyduğum an hamile olduğumu öğrendim 4.5 sene sonra geldi ve doktor bana tüp bebek bile tutmaya bilir demişti ona rağmen oldu
Nur67 umutluanneadayi ya benim zaten umudum çok yoktu testlerde görünce umutlandım biraz burdaki arkadaşlar da var diyince bi yanım korku bi yanım endişe içinde gittim zaten sağlık olsun ya her iki sonuca da hazırdım zaten.. 🌸
Havvabektas umutluanneadayi sizin benzer durumdayım 7 yıl bekledik tüp bebek defalarca denedik tutmadı en son vazgeçtim şuan 32 haftalık olduk
yenibirannis Nur67 böyle çıkıpta 3 4 gün sonra yükselen çok hamile var burda canm bence bi kaç gün sonra bidaha ver
Nur67 yenibirannis artık yaptırmam herhalde hevesim kırıldı 🥲 akıntım da çok var adet de olamadım karnım da ağrıyor
Elif-ada- Nur67 Gerçekten bende şaşırdım hem gebelik testiniz pozitifti hemde ovulasyonunuz koyu nasıl olur bu Üzülmeyin hayırlısı olsun inşallah birdahaki aya nasip olur
Nur67 Elif-ada- değil mi ya bu testlere olan inancımız güvenimiz azaldı resmen hem ovulasyon hemde diğer 2sinde çizgi çıkınca var dedik baska açıklaması yoktu çünkü olsun nasip değilmiş demek ki
Aysunnnarcn Üzülme herşeyin hayırlısı bendede çok gördüm bu testlerden hatta o kadar koyu gördüm ki bu sefer kesin dedim ama olmadı Skma canını
Nur67 Aysunnnarcn insanın hevesleri umutlarıyla oynuyorlar resmen 1 yıldır evliyim mesela çok test yapmwdım oyle bi kaş defa onlarda da direkt beyaz ekran yani ne kuruma ne bişey asla çıkmazdı bunlwrda görünce bi heveslendim
Mamiko_2020 Acaba çok çok yeni olduğu için mi öyle çıktı,siz yarın tekrardan yine bi test yapın bence ☺️
Nur67 Mamiko_2020 1 haftaya adet olamazsam doktoruma gidicem zaten o bana 10 gün gecikirsen gel dedi 10 günden once gelme dedi