gizem_esmr Kimyasaldan 2 ay sonra kalmıştım ben kuzum, tabi onu başka sebepten kaybettim. Ama kimyasaldan sonra çok kolay kalınıyor.
Yumurtalıklar daha güzel çalışıyor. Üzülme, demek ki gebe kalmak için bir problemin yok. İnanıyorum birkaç ay sonra tekrar hamile olacaksın 🥰