Ftmaag İyi günler anne adayları ve anneler. Ben 37 haftalık gebeyim. Hamile kalmadan önce bel fıtığı tanısı koyulmuştu. Hamileliğimin 4-5 aylarında fıtıktan kaynaklı siyatik oldum 2 aya yakın bir süre yürüyemedim ve hamileliğimde bu durum beni çok korkuttu. Şimdi doğum yaklaştıkça yarım uyuşturma (spinal vb) sanırım fıtığa zararlı olduğunu söylediler. Genel olmak istiyorum ama genel anestezi de bebeğe zarar verebiliyormuş narkozu zor atabiliyormuş. Benim gibi fıtığı olup olmuş geçirmiş birileri varsa beni aydınlatırsa çok sevinirim. Rabbim evlatlarımızı sağ salim elimize almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Melosum34 Ftmaag ilk doğumum spinal oldu iğneden kaynaklı bel ve boyun fıtığı oluştu doğumdan sonra resmen felç geçirmiş gibi kalıyorum bazen eğilip kalkamıyorum spinal olamayacağım bu sefer zaten olmakta istemem bu ağrılardan sonra genel tercihim
Frkubra Ftmaag bende hamile olduğumu ogrenmeden bir ay önce bel fıtığı olduğumu öğrendim bende 33+2 deyim hamileliğimde beri inanılmaz bel ağrım var biran önce doğurmak istiyorum sırf şu bel ağrısı yüzünden bide 30 yaştan sonra zor oluyor hamilelik derlerdi inanmazdım otuz yaşındayım iki kızım daha var ev işleri okulu yemek su bu mahfoldum ağrıdan
MervEslinArden Ftmaag Bel fıtığım olduğunu bilmeden belden uyuşma ile sezeryan oldum doğum sonrası inanılmaz zorladı fizik tedavi vs alarak biraz topladım şimdide 12 haftalık hamileyim sol belimden kalçam bacağıma kadar vuran ağrılarım var ne yapıcam bilmiyorum, ama bu sefer doğum şeklimi kesinlikle tüm bayılarak yapıcam kesin
Yamis7 Ftmaag aynı durum bende de var, 2.hamileliğim daha başındayım, parol içmeden hafiflemiyor, kalkamıyorum bile. Sanırım spinalden sonra oldu bende bu fıtıklar. Doktora sordum önce beyin cerrahına sormamız lazım dedi
Ftmaag Melosum34 genel de yapılmıyor diyorlar artık ben de genel olmak istedim sonuçta bu iğne belden yapılıyor benim de belim sorunlu nerden bilebilirim bende hasar kalıp kalmayacağını
Ftmaag Frkubra gerçekten fıtıkla hamilelik çok zor Allah yardımcımız olsun ben siyatik oldum 2 ay yürüyemedim doktorlar doğum oluncaya kadar geçmez dedi o kadar çok ağladım ki rabbim düşmanımın başına vermesin
Ftmaag MervEslinArden Allah yardımcımız olsun genel olmak istediğimi söylüyorum doktorlara ama pek oralı olmuyorlar devlet hastaneleri artık yapmıyor mu acaba bilginiz var mı hiç ?
_-7_- Benim belımde egrılık var bende genel olmak istiyorum hamılelıkte bel ağrım daha da çoğaldı ve spınalde evet kalıyor diyor kaç kısıyle konuştuysam ve 2 haftadır sankı kalçama ıgne yapılmış gibi yürürken ıgne yerım açıyor günü bacağımın üstüne basamıyorum bastıkça kalçam acıyor seke seke yürüyorum bu neden bıkmıyorum annemde bel fıtığı öyle yapıyor diyor onda da var dizinde böyle oldu mu
Ftmaag _-7_- bende de fıtık var özellikle hamilelikte sol bacağıma vuran şiddetli ağrılarım vardı 2 ay sürdü hiç geçmeyecek sandım çok zordu ya Allah düşmanımın başına vermesin
MervEslinArden Ftmaag Hiç bilmiyorum aslında anestezi onayı alırken görüşüp bu durumu iletince zaten onay vermeye bilirler
Ftmaag Yamis7 ben bu hafta beyin ve sinir cerrahisinden rapor alıcam sezeryan için bu kadar uğraştırmaları çok saçma