Sibel-28 27+4 haftalık hamileyim ama bebeğimi çok aşşağıda hissediyorum sürekli kasık bölgem ve aşşağısında hareket ediyor acayip endişeliyim sanki her an çıktı çıkacak gibi hissediyorum benim gibi bir durum yaşayan var mı ? Lütfen yardımcı olur musunuz?
Morsalkim Sibel-28 ben hatta direkt doktora gittim komşularımin hepsi erken olabilir diye korkuttu doktor dedi ki böyle şeylere inanmayın rahim ağzı kapalı çocuk bu haftalarda baş aşağı dönebilir dedi