Ekincik Ilk doğumum acele olmustu ama hemsire isterseniz fotoğrafini cekebilirim demisti cok guzel anı kalmıstı. Simdi de öyle anı olsun istiyorum. Fotografciyla felan anlasmadik🫠 Yine hemsirelere rica etsem cekerler mi acaba? Öyle yapan var mı aranızda
Aysezey Ekincik bende rica etmiştim çekmişti kendi telefnundan acemiliğime geldi ama sonra vermedi para istedi. Bayada istedi yoksa vermem dedi . Bende sinir olup almamştm
crescent___ Ekincik normal doğum olup mu çekiyorlar acaba? Sezeryanda heralde çekmezler benim zorunlu sezeryan da 😅
Gg5348 Ekincik biz de kendileri söyledi ben heyecandan unutmuştum rica etmeyi sağolsun kendileri çekti💗
Kmsl001 Benim ilk doğumumda da hemşireler cekmişti fotoğraflarımızı doğum anında ama bu sefer başka hastanede doğum yapacağım inşallah bizimkini de çekerler ☺️❤️
sinem93- Aysezey yuhh ya bu kadar mı fırsatçı oldu insanlar. Bir annenin en güzel anından bile faydalanmak nasıl bir vicdandır.
Ekincik Aysezey aaa çok ayıp😢 şaka olsun diye belki o anlık denir ama ciddi ciddi istediyse sacmalamış😑😑
Ekincik crescent___ yok sezeryanda cekmislerdi benim. Tabi cocugu tamamen hazirlayinca. Her anı degil de öyle birkac hatıra
Eceninanne crescent___ ben sezeryan oldum doktorum cekmıstı sagolsun. O onerdı hatta benım aklıma gelmedi. Başım ve bebek gorunuyrdu doktorum bıde .
Mamiko_2020 Sezaryen doğum yapmıştım ve hemşireler seve seve çekmişti 🥰hemde bir sürüüüü,her anını çekmişlerdi düşünün o kadar.Ama özel hastaneydi,devlet nasıl olur bilemiyorum 😊
ObirSirin Bizim fotomuzu doktor çekti kucağımda kızım yanımda eşim daha göbek bağı kesilmemiş ben çatalda yatıyorum 😅 biz hiç talep etmedik ve ben çok saçma buldum. Rezil bir haldeyim o fotoda 😅 bazı şeyleri saklamasak da olur diye düşünüyorum
crescent___ Eceninanne yaaa düşünceliymiş ama sanırım özeldir, ben sıkıntılı bir doğum yaşayacağım o an pek kimse düşünmez bende kimseye yüklemek istemiyorum açıkca
Eceninanne crescent___ aynen ozeldeydı. Dogumdan sonra çekersiniz sızde ya ınsallh. Önemli olan saglıkla kucağımıza almak zaten sonra her anı olumsuzlestırıyoruz