Öncelikle nereden başlayacağımı bilmiyorum çok mutluyum çok güzel bir duymuş rabbim herkese nasip etsin, Geceden hafif ağrım vardı yatmadan iç çamaşırım iki üç parmak ıslanmıştı acaba bebeğin suyu mu ki diye dikkatli yatalım dedik eşimle, ama ağrılarım adet ağrısı gici gece 1 de başlamıştı yataktan kaldırmıyordu ağrı ama uyutmuyorduda, eşim arada bir kalkıp iyimisin, nasılsın deyip tekrar yatıyordu öylelikle sabahı sabah etmiştim, sabah eşimi işe gönderdim ve kahvaltı yapıyordum tekrar suyum geldi ama hafif pembe kanla gelmişti, ve direk ablamla annemi aradım direk oturduğumuz semteki hastaneye gittik test yaptılar bebeğin suyu olduğunu anladılar durmayın hemen gidin doğum başlamış dediler hemen şehir hastanesine geldik geldiğimizde öğlen saat 1 di doktor açılmamın 4-5 cm oldugunu ilk gebeliğim oldugu için çok sevinmişti çok güzel ilerlemiş dedi. Sonra hemen doğumhaneye alındım ve 5 e kadar sancı çektim ama açılmam 5 de kaldı ilerlemedi kendi sancım yetersiz kalmış ve suni sancı takmak zorundayız dediler 5 de sunğ sancıyı takıp 7 ye kadar sancı çektim 7 de doğum başladı 10 cm olmuştu bile ilk gebeliğim ve bu kadar hızlı ilerlediği için çok mutlulardı doğum başlamıştı ve sancım geldiğimde 4. Ikınmada 7 bucukta oğluşum kucağımdaydı dünyalar benim olmuştu tek sıkıntım plesantam midemin altına yapışmış ve onu doğurmak zorunda kaldım 20 dk kadar da onunla uğraştılar bunu saymaksak doğumum çok güzel geçti. Sizde sakın korkmayın hastaneye gidene kadar bugun oğluşum kucagımda olacak diye kendimi teselli ettim hep, altan muayene ettiklerinde sakinim , bağırmıyorum, bebiş için dedim hep, sizde kendinizi sakinleştirin derin derin nefeslerle bi avazda doğurun inşallah🥹😇🙏💙🤰💐🌸
#Alikağanımhoşgeldin