Larraa Ben 13. Haftada ikili test yaptırdım. Haftada ise şeker yüklemesi (normalde geç yapılır ama benim yatkınlığım olduğu için erken yapıldı. Haftayada yani 22. Haftada ise detaylı ultrasonum var. Şimdilik başka test istenmedi benden.
Larraa Brgmde İkili temiz çıktığı için istenmedi. Bir de her ultrasona girdiğimde doktor çok detaylı her yerine bakıyor aslında. A normal bir durum görmediği içinde istemiyor sanırım.