Esripek aynı şey ilk hamileliğimde başıma gelmişti. Panikle doktora koşmuştuk. Doktorum yanlış alarm olduğunu, doğuma yaklaştığım için akıntımın arttığını söyledi. Bacaktan sızacak kadar bir akıntı yoksa, ağrı ya da sancı eşlik etmiyorsa, kanama gelmiyorsa panik olacak bir şey yoktur. Yine de aklınızda soru işareti varsa bi doktora gözükebilirsiniz benim gibi. Çünkü gebelik bu riske atılamaz hayırlı doğumlarınız olsun 🙏🏼❤️