Arkadaşlar çok merak ediyorum cinsiyeti değişen arkadaşlar yani Dr cinsiyeti zaten sizede gostermiyor mu sonradan nasıl değişiklik olabiliyor ve değişen bayada kişiler var bu arada 16.ci hafta sornasi için soruyorum sorumu çünkü öncesinde yanilmalar olabileceği icin normal karşılıyorum onu 🙂 bu durumu yaşayan arkadaşlardan cevap bekliyorum