eylulus gaz huzursuzluğudur belki, benimki emdikten sonra cinnet geçiriyordu, 2,5 aylık hala öyle. Gaza tahammülü yok çocuğun ,çıkarmadan ne uyur ne sakinleşir. Göğsüm küçük o emdikçe süt iniyo, sağım veya mama vermiyordum hiç. İlk 1100 gram, ikinci ayında 1085 gram aldı. haftalık kilo takibi yapıp, günlük bez sayarak sütün yetip yetmediğini kontrol edin bence. Çünkü bi emme bi sağım bi mama çocuğu çok yorar, sütü hızlı hazmeder mamayı geç. Hani bi düzen oluşturmalısınız beslenmesinde, yoksa emme zor olduğu için diğer yöntemleri isteyip agresiflik yapıyo olabilir. Ya da meme de kalmak istiyordur aç olmasa bile