AybenYB Kızlar 6+2 deyim dün kalbini duyduk kesemiz de kocaman olmuş 🥰 sizce keseye göre kız mı erkek miiii? Tahmin eder misinizzz
AybenYB Rbdrmx evet çok erkennn ama bir yerde kesenin şekline göre tahmin edilebildiğini görmüştüm tabii ki tahmin yüzde yüz doğru değildir 🥲🤰