Selam kızlar aranızda devlette yaptırmak isteyen olursa diye yazıyorum. Ben muayene için sadi konuk devlet hastanesine gittim. İkili test zamanına vardı randevuyu asistanı verdi sabah 9.00da sadi konuk hastanesinde Atilla Çankaya perinatolojiye gittim yaklaşık 15-20 dk bebeğime detaylı baktı beğendi ve kana yolladı kan verdikten sonra detaylı ultrason için sekreteri randevu verdi 23 Aralığa ☺️ Kan 1 hafta sonra çıkacak tekrar doktora gidip sonuç göstereceğim. Doktor ilgisini öok beğendim tavsiye ederim 🙏