Ya kızlar iki dakka öbür odaya perde çekmeye gittim güm diye ses gldi kızım kardeşini itti mi çektimi anlamadım üst dudağının içi patladı ve fışkırır tarzda kustu. O sinirle bağırdım kızıma oda ağladı ya ne yapmam lazım küçüğünün ağzının içi kanadı korktum sma şuanlık iyi çok şükür. Öyle yüksekten de düşme değil büyüğü 3,5 küçüğü bir yaşında. Bu durumlarda nasıl yol izliyorsunuz ve kük kızızm için doktora gitsemmi şusn iyi ama